lördag 17 oktober 2009

snart dax..

..att ge sig ut i det verkliga livet igen då..på måndag börjar jag jobba! Tre veckor går fortare än man tror,fast ändå känns det länge..men knäet känns okej..jag skuttar ju inte omkring precis,men min tidigare karriär som sprinter är ju obefintlig,så det lär ju inte märkas någon större skillnad;=) Jag är väl mest orolig att någon liten stjärna skall typ hoppa på mitt knä..eller cykla in i det..eller att något händer och jag inte kan springa dit och hjälpa!! Vi får se hur det går och hoppas på det bästa!

I onsdags var jag en liten tur till Eva i Uppsala,för att se det lilla underverket som nu tydligen skall få namnet Hans ANTON Figge Carlsson =) En alldeles underbart nöjd och högt älskad liten kille minsann!!Härligt att träffa Eva igen..och även favorittjejerna AnnaTilde och Paulina!!

Och så var jag ju till mamma i Ockelbo oxå..underbart höstväder! De bor så fint därute i skogen haha..men de hade tydligen haft björnskit på tomten så jag var mest inomhus ;=))

För övrigt så har ju hösten kommit..och med det energin försvunnit..har ingen lust med nånting just nu,vill mest kura i soffan med the och massa ljus.Jo förresten,jag har lust att åka lång långt bort härifrån,med familj och vänner till ett varmt land,dricka paraplydrinkar och bara ligga i en solsäng och vifta bort sanden mellan tårna..eller jag skulle fan kunna ligga på bara asfalten om det bara var varmt och skönt!!Men jag lägger mig på spikmattan en stund istället...man tager vad man haver...

Soffa,köpmat,Karin och Ronny,familj och Johan Falk på DVD ikväll...det är rätt okej det med!

Inga kommentarer: