söndag 18 oktober 2009

slösöndag..

finfint väder idag..skitkul när huvudet bestämt sig för att banka konstant sedan fyra i morse! Och inte hade jag druckit något vin heller=/Orättvist!!
Lördagskvällen var trevlig,som alltid med bästaste Karin och Ronny..vi fick även tillskott i familjen av bonuskusinen Jacob..denna überhärliga lilla kille kan man inte annat än älska=) Han och Elliot hade sovaöverkväll och det funkade som alltid superbra! Vi kollade Körslaget..vilket man kunnat vara utan och från och med nu definitivt vill bojkotta eftersom Rigo åkte ut och megatönttönten från det där förbaskat löjliga dansbandet jag inte vill nämna vid namn blev kvar!!Han hade ju för sjutton inte ens en egen låt!!! Diskad tycker jag det borde innebära!!
Som tur var åkte Camilla ut från Idol,så det känns liiiite bra iallafall ;=)
Sen kollade vi på tredje Johan Falk filmen..de är ruskigt bra tycker jag..även om jag har skitsvårt för han som spelar Johan Falk! Han som spelar Frank Wagner (Joel Kinnaman)..han har jag däremot väldigt lätt för..alldeles alldeles skitlätt faktiskt..;=))

Sov som en kratta inatt..möjligtvis tack vare ovan nämnde lättsmälte sak..men nog om det!;=)

Tänkte bara tala om att min son och min uppsägning som mamma som jag skrivit om tidigare..det funkar alldeles utmärkt =) ta iträ kanske man ska säga oxå..det är ju först imorgon som jag oxå har en tid att passa till jobbet!!

Blir nog tidig kväll känns det som..trött på huvudvärk nu!!

Inga kommentarer: