måndag 26 oktober 2009

inget nytt under solen..som inte synts till direkt..

har inget att göra..trist! Så jag bestämde mig för att se om det dyker upp nåt i huvudet att skriva om!

Vi har haft planeringsdag på jobbet idag,så i skallen snurrar det typ bara pedagogisk dokumentation,processer och sånt kul..hrrrmm;=)
Skulle oxå vilja ha höstlov,trots att jag bara jobbat en vecka sedan jag var sjukskriven haha...jag saknar Elliot som bara den,ibland är det bara så att det känns värre än vanligt..så att få vara hemma med honom hade suttit fint just nu! Men jag hoppas han kan komma hit redan fredag morgon,för då är jag ledig =)

Nej det här funkade ju inte...tooorka!!!!
Nu är det vinter förresten...mörkt som attan..pannlampa på!!!;=)

1 kommentar:

Molle (FotoJohansson) sa...

Skönt med ledigt! :)

Planeringsdagar är ju så skönt. Men ja, det brukar snurra endel :)

Hoppas allt är bra!