tisdag 3 november 2009

Maria Montazami..


..haha ja jag säger då det! Har liksom inte kollat på Svenska Hollywoodfruar..men nu när jag är hemma sjuk så kan man ju kolla repriser på datorn! Jag kan liksom skratta ihjäl mig åt henne..när hon berättar om deras hund tex..som spyr upp trosor..herregud så roligt!!Kan se det framför mig=)..Alla gnäller på den där Anka..jag tycker hon "skådisen" är mest patetisk faktiskt..jisses..filmen hon gjort!!Svimma=)
Nåja..skall kolla fler avsnitt imorgon ;=)

För övrigt är det rätt trist just nu..mörkt o kallt ute..knähelvetet vill inte bli bra..och då blir det dåligt med träning... Skulle inte skada med något att se fram emot..men det kanske löser sig på lördag! Planeringsmöte hos fam.Lundin-Idling;=)

På söndag bär det av till Uppsala igen,syster fyller år idag så jag följer med Meta o pappa upp..Elliot är hos sin pappa och mannen har match..så man får roa sig bäst man kan..Ska bli kul att träffas igen iallafall=)

Imorgon blir det till att klippa av sig pälsmössan igen..så j-la skönt!!Fattar inte hur ett hår kan växa så in i bomben på "tjocken" liksom!! Har Champinjonfrisyr nu..=/

Nej nu skall jag snart kasta grabbhalvan i säng och krypa ner i soffan..DH ikväll ju=)
och mörkt inne är det oxå..det syns väl på bilden;=)

Inga kommentarer: