fredag 6 november 2009

skor..

sitter här och funderar på skor..jag har en del såna faktiskt..det är något tvångsbeteende jag har,att köpa skor! Sen använder jag dem knappt..oftast av den enkla anledningen att det är ju klack på dem! Riktigt riktigt dumt att köpa skor med höga klackar när man knappt kan stå på benen i tofflor.. Men det är ju så snyggt!!! Någongång kanske jag kan ha dem..typ den gången jag blir buren till aktuell lokal,där golvet bör vara gummerat,och sedan står eller helst sitter still tills det är dags att bli hemburen igen..låter som en helkväll måste jag säga!


Sist slog jag till på ett par stövlar..över-knä höga..och med inte fullt så hög klack tycker jag faktiskt,och för säkerhets skull omklackade med greppsäker gummisula..men tjena..okej jag ramlade inte omkull för ovanlighetens skull,men längtade så fruktansvärt efter mina jumpapjuck!!! Skodonen åkte av så fort vi var på hemväg..(och sen funderar jag på varför mina nytvättade strumpor är fulla med torkat gräs!!??...)..nåja,"trampdynorna" var ömma i en vecka efter den kvällen och nu hänger stövlarna prydligt i min kära "walk-in"...skitsnygga att titta på ;=)






Nu ska jag stoppa fossingarna i duntofflorna..(med sån där sockiplastsula) och gå ut på altan o röka..

4 kommentarer:

Chaffismorsa sa...

Skor är kul, jag håller med. Min plånbok tillåter dock inga skor för tillfället :(
Sådana där tofflor har jag med, men jag sover i mina :)

smallthingsinlife sa...

det lär inte min heller göra på ett tag nu...Mina tofflor läcker dun som fan,så jag måste nog önska nya i julklapp;=)

Casandra sa...

Haha, jag har också någon viss förkärlek till skor! Kommer ALLTID hem med ett par nya efter en shoppingtur, även fast jag sagt klart ch tydligt till mig själv att jag verkligen inte behöver några!
Möjligtvis att jag skulle behöva köpa mig ett par nya gympaskor, men nejdå, jag använder mina trasiga Converse tills de trillar av och köper med mig nya 12 centimetrare varje gång....

Det är inte lätt att vara kvinna när så mycket snygga skor görs!

Casandra sa...

Sv: Haha, ojdå! Ingen dålig present han fick inte! ;)

21 November,kusinträff? Har jag inte hört någonting om; men det låter ju jäkligt skoj det! Ska kolla upp det! :)