måndag 9 november 2009

måndag idag

och det är jobbdags..ska jobba halvtid nu tills i januari och det känns lite konstigt..Spännande och se hur det schemat kommer att se u!

Besöket hos syster yster igår var trevligt,det är så skönt att se att det funkar så bra mellan henne och kärleken! Jag försov mig påmorgonen när vi skulle åka såklart..stressade iväg som en tok,fick huvudvärk naturligtvis,men det släppte under dagen iallafall.

Stötte ihop med kusin J när vi kom hem och det är nu bestämt att vi ska ha kusinträff den 21 nov,hoppas verkligen att alla kan komma,ser fram emot det som fan! =)

Syster lånade så snällt ut sitt konto på Spotify åt mig,så nu kan jag inte sluta leta musik haha..måste få någon snäll själ att bjuda in mig så jag får ett eget,som det är nu så kickar vi liksom ut varann när den andre loggar in =)) Men det blir nog till att betala sig till ett sånt skulle jag tro!

Ikväll har vi föräldramöte på jobbet..tänk att det alltid skall kännas så jobbigt!! Jag gillar inte sånt alls,även om vi har jättebra föräldrar och så..det är just det där att alla skall titta och lyssna på en när man står därframme..blyger´n kommer liksom fram och jag tycker det känns så konstigt att de lyssnar på mig..lilla jag ska stå där och ge råd,förklara saker osv..haha..det känns så vuxet på något vis..Nåja,det går säkert bra!

Imorgon ska jag ringa och kolla om man får gå och vaccinera sig..Syrran sa att i Uppsala fick tom barnfamiljer förtur! Med min tur så åker man ju bergis på det via jobbet..

Ha det gott!

Inga kommentarer: