torsdag 12 november 2009

i´m spotifyed;=)

helt sjukt vad fast jag är! Haha..min kära syster lär ju bli galen på mig eftersom hon åker ut såfort jag loggar in och kontot är hennes..men hon får väl höra av sig och lägga in ett klagomål om det skulle vara så=)

Man hittar ju typ allt!!Och en massa till..
Som jag skrivit förr så är ju musik värsta nostalgitrippen,för mig och för de flesta skulle jag tro..så nu är jag ute på memory lane igen..Fan vad mycket kul jag har haft!! Och fan vad ledsen jag har varit!! Och för att inte tala om hur jävla mycket jag har dansat =)) Just loooove it!!

Nu är kusinträffen bokad iallafall,hemma hos oss..sambon kastas ut och kusintjejmaffian invaderar! Me like=) Hoppas hoppas att alla kan komma..nio till antalet om jag inte missat någon haha..

Idag totalmissade jag en av mina äldsta och allra käraste vänner..helt makalöst! Passerade på typ 30cm avstånd med bilen och ser henne inte!! Var fullt upptagen av att sikta in mig mellan en vägspärr och personen med hund..som jag heller inte ville köra på såklart..och tur var ju det iofs..hade ju varit fruktansvärt om jag till på köpet hade kört på henne!!! jaja..det är ju tur att vägen till jobbet är bred som fan och sällan innefattar fotgängare..och tur att du inte är småsint vännen min!! Se upp i trafiken..här kommer jag!!;=)

Julbord med övernattning är oxå bokad! Ska bli så skönt att komma iväg lite,även om det inte blir långt..men bästa sällskapet,god mat,och framförallt hotellfrukost(haha)..det känns finfint! Tror vi skiter i att bli askalas Karin..haha..jag vill kunna äta frulle!!;=)

(åhhh..nu spelas The Cure..i huvudet poppar det upp svartklubbar i London,skumma,svartklädda människor och en alldeles för ung Lena..haha..tack Svenska kyrkan för att jag fick kvarta hos er !=)...)

Imorgon blir det en lätt skum arbetsdag..jobbar 14.30-18.30..inte riktigt vad man e van vid! Hämta Elliot efter skolan,mellis å så får han hänga med mammagrejen och jobba!! Blir nog bra det med..=)

Nu...snart..Criminal Minds ffs!!!
Har du inget bättre för dej så lyssna lite på det här..;=)

Billie Myers – Kiss The Rain

Anouk – Nobody's Wife

Heart – What About Love?

The Latin Kings – Fint Väder ..det absolut falskaste jag hört..så j-la skönt!!=))) Dogge rules!;=)

Muse – Supermassive Black Hole ..bäst just nu!!

Inga kommentarer: