lördag 14 november 2009

nya naglar..


har jag fått idag=) eller fått och fått..men de blev bra,alldeles lagom "galonbyxlånga" oxå..funkar ju inte med långa naglar på förskola,speciellt inte den här årstiden!


Och att de blev bra var ju en j-la tur, eftersom jag för övrigt ser ut som en blodhund av något slag! Jag har fått jordens vagel i ögat..riktigt snyggt är det måste jag säga..det känns skumt som bara den att kunna se sina egna undre ögonfransar faktiskt! Mannen tycker inte det "ser så farligt" ut.. snällt sagt tycker då jag..och hör sen hur han nynnar på något alldeles egenkomponerat stycke med textraderna "dina ögon är så smååå...vad ska jag nu titta påååå.." Tack som fan!


I "morse" vaknade jag vid typ fyra..och ute var det vitt! Låg sen och fick värsta julstimmet i huvudet..kransar,stjärnor och kanske till och med en gran(!) på altanen..japp..massa jul ska jag ha och det skall fixas massa mys redan idag..tänkte jag..men så vaknade jag igen och regnet det bara strilar ner..så nu skiter jag i det! Vill inte HA nån gran!! och tomten tror jag inte heller på så julen kan kvitta..


Voff på er!!




1 kommentar:

Casandra sa...

Jajjemen, vi kommer allihopa till dig på Lördag, Kevin å! :)