onsdag 2 december 2009

sjukstuga..

det har vi härhemma just nu..Jag är dunderförkyld och Elliot har feber,men det tror jag beror på att han fick vaccination igår. Just nu sitter han och spelar Happy Akvarium på Facebook och verkar inte speciellt dålig iallafall,medans jag ligger i soffan och tycker allmänt synd om mig själv. Hatar snor och hatar huvudvärk!!Men vem gör inte det...

Har haft grym bloggtorka den senaste tiden...vet inte vad jag skall skriva om alls..men det är väl så det skall vara,har man inget att skriva ur sig så är det lika bra att låta bli!

På lördag bär det iallafall iväg på julbord och hotellnatt och det ser jag fram emot som bara den..hoppas på att vara frisk tills dess bara.. Men Karin och Ronny är ju vana att resa bort med en sjuk Lena..på semestern var jag ju asdålig haha..

Nej som sagt..inget att skriva om direkt..
Snart är det jul..

1 kommentar:

Chaffismorsa sa...

Blä för att vara sjuk, det är ingen "hit" direkt. Trean var dålig här förra veckan med illamående och krupp. Inget roligt alls. Men vi verkar ha klarat oss ett tag till(,peppar,peppar).
Ät inte ihjäl er på julbordet :)
Kram, kram o krya på er