fredag 1 januari 2010

2010

kommer inte att bli året när allt sker..faktiskt=) Men jag är rätt säker på att det blir ett år..faktiskt..och att det förmodligen och med lite tur kommer att bli ett bra sådant! Det kommer att bli året när jag återigen slutar röka och börjar och slutar att träna..typ hundra gånger..
Det blir nog inte det året jag kommer att ta upp kontakten med gamla vänner..kanske blir det det året jag får ett nytt kök. Antagligen blir det det året jag kommer att göra av med alldeles för mycket pengar och det på något eller minst ett par saker jag absolut inte behöver.
Jag skulle tro att vintern blir alldeles för lång,men att jag så snart solen börjar värma och våren kommer,då är det glömt..trots att det även denna sommar kommer att regna alldeles för ofta,även om det så bara är en vecka. Det känns som att detta är det år som Elliot kommer att växa ur minst fyra par jeans och hans fötter kommer att bli betydligt längre än vad de är nu och till råga på det kommer han att bli förälskad..
Året kommer att innehålla många skratt,för jag kommer att göra bort mig och bjuda stort på det,samtidigt som jag kommer att skratta rått och innerligt på andras bekostnad..sorry,det är sån jag är.. Tårar kommer att flöda,till töntiga äckellyckliga tvprogram och filmer,när hopplösheten slår klorna i mej och när jag blir moster.

Jag misstänker starkt och satsar på att 2010 blir ett alldeles vanligt ovanligt år i vanlig ordning och att jag nästa år kommer att stå på samma sätt som i år med allra bästaste vännerna och tycka att "fan..nyårsafton..vad fort det har gått!!"

Inga kommentarer: