måndag 4 januari 2010

nada,zip,nothing..


Idag har det varit segt..jag har ju semester så jag liksom borde hitta på något,men har noll inspiration! Tänkte kasta ut julen faktiskt,men det orkade jag inte..hamnade vid datorn och försvann i Spotify-världen ett bra tag..krämade sen på musik och tvingade mig upp i Elliots rum.Har tänkt länge att jag borde rensa ut en massa gammalt skit och nu blev det av till slut! Fixade till en liten låda med prylar,teckningar,foton,hans minimala första kläder(strl 40!!),hans älskade mycket slitna snuttefilt..ja..såna saker som man kanske vill behålla tills han blir stor..har tänkt på det länge,har haft allt utspritt på alla möjliga ställen förut..Tänk om det skulle börja brinna tex...skulle inte hitta ett skit! Okej,kanske lite drastiskt,men nu vet jag iallafall var jag skall få tag på hans små minnen ifallatt.. Letade efter hans första album,det jag gjorde när han var alldeles ny..men jag tror det hamnade hos Henrik när jag flyttade..hoppas han har det kvar nånstans!!

Sen städade jag av bara farten,så lite blev gjort idag ändå=)


Nu till lördagskvällen! Herregud jag har väl inte skrattat så på evigheter,tårarna bara sprutade=)

Det var tänkt att vi skulle på Bishop´s,men det var stängt och då spelade vi Våghals istället,typ som Sanning eller Konsekvens.. Vilka sjuka saker man skulle göra!!

Skicka sjuka sms till folk, ex;" Jag har blivit erbjuden penetration..Vet du vad det är och vad tycker du att jag skall göra?"

Tanja fick ringa och beställa pizza med skinka,ost,apa och ruccolasallad..min stackars kusin fick motta ett samtal där jag enbart talade om att jag var naken..och sen la på!.. Sosso skrämde väl livet ur Veronica när hon bad henne att vara alibi om polisen sökte henne..man fick ju nämligen inte svara om personen i fråga ringde upp!

Ja sjukt kul var det iallafall..möjligtvis hade alkoholintaget en liiten smula med det hela att göra..men det tror jag egentligen inte;=) Rekommenderas!!


Imorgon kommer Elliot och på onsdag morgon bär det av till Ockelbo,det ska bli så skönt och jag längtar efter familjen!

De sköt en varg däruppe i går tydligen..personligen tycker jag att björnar är betydligt större och läskigare..


Ha de!

2 kommentarer:

Casandra sa...

Våghals är sjukt roligt! Har det tyvärr inte själv, vart köper man det? :-)

Chaffismorsa sa...

Det lät som att ni hade det rätt skoj när du ringe, nakenfis :D