torsdag 21 januari 2010

in i dimman




Man ska inte lacka inomhus,punkt slut och aldrig mer! Mannen fick denna idiotiska idé igår kväll och innan jag hunnit hindra honom och tipsa om att jag alldeles säkert kommer att få somna med hejdundrande huvudvärk,så sattes det igång att sprejas för fullt i källaren..."Hoppsan,jag tänkte inte på det..men det slutar snart lukta!"



Spenderade kvällen allmänt flummig i soffan, jag menar jag kan ju inte direkt gå UT och kolla på tv..däckade till slut framåt småtimmarna och sov som ett a**el rent ut sagt!



Dagen startade i samma dimma och väl hemkommen så slår den härliga doften av lack mig bokstavligen i pannan så fort jag öppnar dörren..Hej skallebank och välkommen hem!



Försökte fly för en stund,gick ut och gick en sväng...men så kan man ju inte hålla på i evigheter,även om det skulle behövas.



Väl hemma med någorlunda frisk luft i lungorna så skall det bloggas lite..försöker logga in gång på gång..närmare bestämt fyra..(vafan,jag har väl inte bytt lösenord!!?)innan jag inser att det heter hoTmail, inte homail. Så riktigt klar i skallen är jag nog inte ännu.



Gissa om mannen kommer att få höra detta en miljon gånger ikväll?Hehe..I am a rugguggla,I know!;=)


Ska på ljusparty på A&S ikväll. Ljusparty..det låter fan så konstigt faktiskt, jag menar inte tänker jag parta till iallafall, inte med den här huvudvärken ;=)


Iallafall så behööööver jag inga ljus..men jag kommer att handla ändå..tror jag..


Jag vill lägga pengarna på något djuriskt istället.. ;=)






2 kommentarer:

Molle sa...

Så kan du väl inte göra Lena! :P Haha! :) Skulle vara typiskt mig också att lacka utan att vara ute ;)

Chaffismorsa sa...

Du vet att du kommer att köpa en massa ljus, det gör man ju alltid :) Jag brukar bestämma att jag absolut inte ska köpa några men vad fan gör man? Jo, man handlar på sig en hel hög :(