tisdag 19 januari 2010

bra jobbat..

..nu har jag gjort det igen!
Jag har en viss förkärlek till att skrämma upp mig själv.. jag gillar att kolla på riktiga skräckisar till exempel..men jag sitter halva filmen bakom en kudde och tittar med ett öga. Hyr jag film så blir det en rysare, men jag vägrar att titta själv..så Örjan,som avskyr såna filmer,får snällt sitta med och kolla. Somnar han så blir jag skitsur och väcker honom, för annars måste jag ju stänga av! Snällt va?
Jag har gjort såhär så länge jag kan minnas..och jag har i ungefär lika lång tid varit mörkrädd som fan. Kan inte tänka mig att detta ska ha något samband..typ..;=)

Jaja,i vilket fall som helst har jag gjort det igen..Började läsa en ny bok ikväll, "Mörkrädd" heter den.(man kan ju nästan gissa vad den handlar om faktiskt..) Kunde inte sluta förrän Örjan åkte på träning..och nu sitter jag här, alla lampor i hela huset är tända och jag funderar fortfarande på hur jag ska våga ta mig upp till sängen..

Men det kan funka med att titta på något riktigt töntigt på TV..så det får nog bli typ Cartoon för mig nån timme framöver!

Sov gott!

Inga kommentarer: