måndag 18 januari 2010

Organisera mera!

Tittade på vår väggalmanacka nyss..och det är helt tomt denna vecka! Alltså, det är inte helt konstigt att det är så,men jag blir iallafall helt nervös! För jag vet ju att antagligen är det något jag glömt..någon som fyller..något möte..Jag har ju ett något så kopiöst dåligt minne!!! Eller dålig koll kanske är mer passande..”Men köp en vettig almanacka och skriv upp saker då”,säger precis ALLA.. Jo det är väl klart att jag skulle kunna göra det, jag har en jättefin almanacka från 2009..Det börjar fint i januari..februari..tunnar ut lite i mars, och ja..sen är den i princip tom! Det största problemet är inte heller direkt att jag inte skriver upp saker som födelsedagar och sånt, utan det är att jag glömmer att titta i den..!

Ny bild

Nåja jag har iallafall hittat en almanacka som jag VILL ha!! Och om jag hade den så skulle jag skriva i den att i lördags var det rikligt med det mesta..goa  vänner,skrattanfall,morötter,dip,vin..framförallt vin. Och sedan att i söndags,ja då var det inte så roligt alls…;=)

http://ordningoreda.com

Inga kommentarer: