lördag 9 januari 2010

Morgonpigg!!


Nya regler på gång..vaknar man före åtta på helgmorgnar så FÅR MAN INTE GÅ UPP!! En viss liten kille jag känner ställer sig upp och snabbstartar liksom dagen innan ögonen är öppna..och innan han har tänkt efter så kommer han oftast in och talar om för mig att han är vaken..men oj vad jag är intresserad..faktiskt..!

Det är väl helt okej om man inte kan somna om..men han hinner inte ens försöka! Så nu skall det bli en gräns på 08.00!! Innan dess får man ligga kvar i sängen och kan man inte sova så får man läsa..eller nåt=)


Kallt som attans ute idag oxå..inte direkt avundsjuk på mannen,som skall spela bandy i Åtvidaberg eller var det nu var nånstans..kallt lär det vara iallafall! Och Elliot är nyklippt så han får stanna inne,annars fryser han väl om huvudet utan pälsmössehåret haha..;=)


Kanske lite vin ikväll..om jag orkar..;=)


2 kommentarer:

Chaffismorsa sa...

Ska kolla hur schemat ser ut till helgen, vi håller på att byta det den här veckan så jag har ingen riktig koll. Misstänker att jag jobbar lör, sön kväll :(

Lindgrenevent sa...

Attans att jag missa dig!! Men snart börjar jag!! KRAMAR!!!