torsdag 14 januari 2010

Vilse i Nyfors;=)

Idag hade jag utan problem kunnat försvinna..gått bort mig totalt i främmande land typ haha..Skulle på Hjärt-och lungräddningskurs med jobbet..i Nyfors..ja men tjena! Där har jag aldrig satt min fot förut..jo en gång för hundra år sen på fyllan tror jag Sosso och jag förvillade oss dit för att sedan få stränga order av våra dåvarande vänner att INTE gå dit nattetid..Men det var som sagt evigheter sen och jag minns inget av det =) Men tack vare Sofia så hittade jag fram..och tur var väl det för kursen var riktigt bra! (Och för jag hade väl inte precis velat irra runt i Nyfors till framåt kvällen heller för den delen..)

Sen blev det en tur runt Malmberga med Karin och efter det pannkaksgräddning med Elliot.. Sedan har jag typ legat i soffan som en död säl..(hehe)..och trots att det vore ganska troligt så berodde det inte på mängden pannkakor(!) utan på detta förbannade knä...eller nu är det höften..Hatar att vara halvinvalid!!!

Nej nu ska jag gå och sova..Ser fram emot helgen,räknar med vin,många skratt och übertrevligt sällskap!!;=)

2 kommentarer:

Chaffismorsa sa...

Ha ha ha, vilse i Nyfors :D
Jag har dock gjort som du, villat mig in där en gång när jag inte var nykter. Det var hundra år sedan, jag var nog sjutton eller så. Jag hade hört samma som du; vad ni än gör så hamna inte i Nyfors. Ha ha vi var skiträdda och kollade oss över axeln hela tiden. Ha ha, fan vad pinsam man är :)
Här är det en till som ser fram mot helgen, håller på att träna skrattmuskleran redan nu :)
Kram

smallthingsinlife sa...

haha ja vi är ju inte Larssons för intet heller;=) Kändes skitkonstigt att gå där..jag tar förklaringen till det på lördag ;=) Ses!!!=))