fredag 19 februari 2010

nog nu!!

..nu får det banne mig sluta snöa!! Visst det är fint och allt sånt..roligt för barnen kan det ju oxå vara..men vad fan! Jag hatar vinterväglag och tycker väl att jag rimligtvis skulle ha vant mig lite efter månaderna av kyla och drivis som vi haft..men icke! Jag är livrädd varje dag när jag kör till jobbet!! Häromdagen höll jag fan på att stanna och börja grina! Skitlöjligt..kanske det, men jag målar upp scenarion utan dess like i huvudet..! Så snälla snälla vädergudar,låt det bli vår innan jag mejar ner någon medelålders cyklist i rondellen vid Tunavallen,glider ut framför en lastbil i korsningen vid E20 eller sladdar av bron efter Folkesta..Jag har en SON..en familj..jag vill inte DÖÖÖÖÖ!!! ;=)

Nåja,det är fredag och jag har överlevt ännu en vecka..i helgen skall jag inte ut och köra alls..så nu börjar jag sakta lugna ner mig för ett tag..;=)

Ikväll blir det soffmys och Let´s Dance..

Ha de got..och kör för fan försiktigt!!!

Inga kommentarer: