lördag 13 mars 2010

japp..det ÄR våren!!

så måste det vara=)

Strålande lördag utanför,dropp från taken och hela vårköret liksom! Me LOVE!!

Härhemma laddas det för MelloDello kväll.. Undrar vilken låt som skall skickas till Norge av svenska folket? Förmodligen inte någon som har minsta lilla chans som vanligt=)

Jag är nöjd så länge det INTE blir hon Wahlgrenskan faktiskt..

Ser fram emot kvällen iallafall,alltid lika trevligt =)

Usch,jag har installerat ny Webläsare..Google Chrome..får se om den blir kvar,verkar krånglig,men så är det väl med allt nytt,jag vänjer mig säkert!

Igår kom mina kängor från Nelly och jag är supernöjd! Aningen små i storleken kanske,men de går säkert ut sig och ingen höjdarkvalité kan jag tro,men det gör ju inget! Nu väntar jag på vårjackan!=) Vinter jackan åkte i tvätten idag och skall därefter plockas undan för i år,så det så!!!=)

Är faktisk lite festsugen..det är väl vädret haha..men när kvällen kommer så vet jag ju hur trött jag blir..då sätter gammeln in och jag stannar helst i soffan =) Men den 27:de blir det iallafall fest,så jag sparar mig nog;=)

Förresten, såg ni Let´s Dance igår?? Jisses vad bra hon är, Claudia!!Salsan säger jag bara..och buggen med EMD killen var ju inte heller direkt dålig!=) Makalöst att man kan lära sig dansa på så kort tid! Skillnaden på Mollys sätt att dansa salsa och Claudias..ja jag säger då det,hon har det i sig! Hon fick mig att tänka på Eva..hur imponerad jag var/är över att hon är så duktig på att dansa! Minns när hon skulle lära mig haha..hur jag halkade runt i raggsockor på parketten hemma hos henne och Claudio=) Hon liksom bara svävade fram..och jag..jaaa…inte fullt så svävande kanske..*asg*. Om jag någongång får önska mig en egenskap som bara skulle liksom “komma” till mig,så vore det att kunna dansa!!

Salsakurs? Anyone??=)

Inga kommentarer: