torsdag 11 mars 2010

kan det vara våren??

Jag törs knappt skriva det..men kan det vara så att våren är på väg??Just idag är det ju inte så fint,men de senaste dagarna har ju varit helt fantastiska! Jag håller tummarna=)

Igår var jag hemma med Elliot,han vaknade med 38,4 i feber, men tyckte han var skapligt pigg under dagen..Men i morse hade han 39..Har dopat med Alvedon så nu är han ganska pigg igen,men skolan är ju inte att tänka på, och då blir det inget jobbande heller. Men morgondagen ska han spendera i soffan hemma hos sin far istället,så jag kan arbeta =)Är så tacksam att såna saker funkar så bra med hans “andra” familj, det är aldrig några problem som inte går att lösa! =)

Passade på att shoppa lite hemifrån igår..det blir lätt så när man sitter o hänger vid datorn ;=)

427347-0014Kängor från Nelly.com ,gillar att de är lite vidare i skaftet och billiga,för jag köper ju en del skor ;=)

Sen hittade jag faktiskt en vårjacka hos La Redoute, en grå lite längre i typ parkasmodell..*klick klick*

Handlade för första gången  från en “ickesvensk” web-butik oxå..Jag är lite feg när det gäller sånt,men alla säger ju att det går så bra =) Det blev en primer som verkar vara bra. Bodyography Veil Foundation Primer heter den. Hoppas bara den kommer nu..=)

Bodyography_Veil_foundation_Primer_30gfeelunique.com

 

För övrigt så är utomlandslängtan svår just nu..jag längtar och saknar så det gör ont i hjärtat! Helst av allt så vill jag ju till Gran Canaria..kommer nog aldrig sluta vilja vara där! Tänker jag resa,så tänker jag Playa del Ingles..jag har så många minnen därifrån! Underbara dagar som liten, dagar då inga problem och besvär fanns..med mamma,mormor,morfar och liten liten syster. Mamma jobbade väl mest då,men det var varm sol,stränder,pooler..

Sen som lite äldre..alla roliga galna sjuka resor dit..

Nåja,jag och G.C har en historia iallafall,som sitter som berget i mitt hjärta och att komma dit är som att komma hem lite =)

Men som det är nu så kan jag åka varsomhelst,bara det är sol och bekymmerslös värme! Måste ha ett litet rådslag med familjen Idling/Lundin snarast!=)

Tillbaka till nuläget;

Jobba imorgon

MelloDello final hos oss på lördag

Sälen för Elliot

Coming up ;

Födelsedag… lite festande.. eventuellt lite ledigt..

För övrigt så längtar jag efter makaroner!!!! =)

Inga kommentarer: