onsdag 18 augusti 2010

lite höst är det väl iallafall..snart..

Snart dags för solsemester och jag shoppar höstkläder ;=)

Idag kom min efterlängtade “poncho”..den kommer jag använda massor!

DXL865_77833_09090_54_4696

..och imorgon måste jag förbi Skopunkten å se om dessa finns kvar i min storlek…

 

untitled

..om inte..så gråter jag en svätt..och åker hem 349 kronor mindre fattig helt enkelt!;=)

Idag har pappsen varit här och blivit klippt,han ser ut som en övervintrad hippie haha..eller såg ut iallafall ;=) Nu ser han ut som en farbror i sina bästa år, min lilla pappa!

Sovmorgon imorgon..skönt! Sen jobb till halv fem och efter det upprop för Elliot..lilla,stora killen skall börja fjärde klass..det är ju HELT galet!!;=)

3 kommentarer:

Linduz sa...

Åh, så påsen du höll i innhöll Ponchon. ;) Såg dig när du skulle in, & när du åkte i väg idag. ;)

Fin poncho iaf, lika så skorna. :)
Kram

Chaffismorsa sa...

Jag fick en skum vision där om din far. Typ hår till midjan och blommig skjorta...
Antar att det inte var såååå illa :)

smallthingsinlife sa...

Linda: Jag såg inte dej ju!=) Men jag har ju knappt ledsyn heller så haha..

Kusin: Jo du,det hade varit något det=) Men lite lockig var han allt!!;=)