måndag 16 augusti 2010

två veckor kvar =)

I morgon är det bara två veckor kvar tills vi åker till Mallorca! Och jag har inte ens börjat packa..haha..;=)Jag är ju alltid ute i god tid,minst sagt,och borde vara klar vid det här laget =)

Men innan dess stundar bröllop! Där är jag iallafall färdig med vad jag ska ha på mig och det känns skönt. Jag har varit så stressad över allt med kläder att jag nästan “glömt” att det är lillebror som skall bli gift..herregud vad jag kommer att gråta,blödig som jag är! Vigseln är i Gustav Adolfs Kyrka och efteråt skall vi till Rosendahls Wärdshus på Djurgården.

Dags att ta tag i den här j-la kroppen jag bor i oxå haha..Har börjat om med LCHF,känner mig mer peppad nu än tidigare..Med träningen går det sådär..mitt knä sväller upp som en fotboll efter varje pass,men det är ju tydligen något jag får leva med,och röra på mig måste jag ju! Så det är bara att köra,jag håller så länge jag håller,sen får de väl amputera bort skiten!

I helgen har jag varit sjuk,dunderförkyld sedan i fredags(och det är väl egentligen tur att jag blev sjuk nu,innan vi åker),men imorgon är det jobbdags igen!

Nu ska jag kolla några avsnitt på säsong 3 av True Blood..inte lika bra som Vampire Diaries,men det får duga tills de börjar ny säsong i september=)

truebloodmainpi

Ha det gott =)

Inga kommentarer: