söndag 27 februari 2011

summering

..av helgen alltså=)

Jo tack det har varit riktigt bra! Förutom en rejäl svacka under dagen i går..det tar på krafterna att vara ute sent,men det var det värt! Hade en supertrevlig kväll hos kusin,mycket prat,mera vin och en del salsamoves haha.. Avslutade på lokal pizzeria i vanlig ordning..ångrade det i samma vanliga ordning..Varför går man inte bara hem när man ska hem? Jag menar hur stor är chansen att det skulle hända ännu mer trevliga saker när man redan har haft det kanon? Jo visst kan det väl göra det tänker ni..alltså ni som aldrig varit på Restaurang Sarajevo ;=)

Lördagen tillbringades sedermera ömsom zappandes,ömsom sovandes i soffan tills det var dags för MelloDello på Hästvägen. Attans vilken goood mat! Deltävlingen kan man ju diskutera..Dansbandsdinosarier,fjollschlagerkyckling,Rihannawannabees..och så tack och lov Nicke Borg=) Gillade låten som fan och kunde till och med stå ut att titta på han när den vedervärdiga korta kavajen åkte av..men bara på överkroppen för byxorna var ju oxå asfula! Men det var kanske tur att han behöll dem på ;=)

Gillade Linda Pritchards låt oxå..lite..=)

Dagen idag började med en tur till metropolen Hälleforsnäs,där Lager 157 besöktes. Hoppades på lite fynd,men det var mest tråk faktiskt. Baskläder till sonen inhandlades..mindre kul men nödvändigt.

Tröstshoppade en klocka när jag kom hem =)

 

GSDEEPMAGENTA_3

Jag har faktiskt lite klockmani..eller hade. Just nu håller jag mig oftast till min älskade Swatch i stål..men jag har alltid älskat och haft MÅNGA klockor. En period hade jag drygt 10 stycken faktiskt =) Nu tror jag det är fyra..nåja fem när den här piggelingrejen anländer i lådan =)

Nu säger pappa att det finns hopp om livet..alltså kan man börja hoppas på vår! =)

Ha de!!

1 kommentar:

Rocktjejen sa...

Ja jag undrar med varför man ska ut & se efter folk, när man har det trevligare på hemmafester. :) Det kanske va bra för mig & gå dit så jag fick en ursäkt som jag godkände.
Men nu får det dröja innan jag går ut. Ja iaf en månad typ... funderar vara nykter då.
Tack för jag fick komma in i ert gäng. :)
Kram