tisdag 22 februari 2011

Tröttast

Förstår inte att jag är så slut!!? Kroppen vill inte alls som hjärnan numera.. Jag är rastlös och vill träffa mina vänner men jag hamnar halvsovande framför tvn/ datorn istället.. Ingenting blir gjort hemma heller! Inte utav mig iallafall..Som "tur" är så är det lungt på jobbet, vi skickar hem febriga barn på löpande band känns det som och självfallet är det tråkigt att de är sjuka.. men det underlättar ju att de är färre när hälften av personalen är lediga/ sjuka och resten går på halvfart!
Det är lätt att drömma sig bort härifrån just nu,till nån varmare plats.. Typ sola å bada med Pina Colada;=)
Eller sola o sova med Liqour 43.. men det rimmar så dåligt..

Men till helgen skall jag umgås med andra än CSI teamet, Glee gänget och Vampyrhunkarna! Tro det eller ej men jag ska träffa livs levande vänner, på kvällstid och det både på fredag och lördag!!

Jag kommer sova hela nästa vecka om ni undrar..;=)




from iPhone

Location:Tallgatan,Kungsör,Sverige

Inga kommentarer: