måndag 27 juni 2011

sun is up!

 

Ganska okej början på första,korta semesterperioden kan jag tycka=)

Har tillbringat dagen guppandes på luftmadrass i poolen, med små avbrott för kaffebesök av Karin och Milo,lunchfix till krasslige sonen och mindre roliga telefonsamtal från diverse idiotförsäljare! Men det var korta avbrott,för jag har till sist lärt mig att helt enkelt lägga på luren..för annars köper jag både det ena och det andra! Jag har gått från mes till tuffing,så det så=)

Midsommar blev bra,trots att det inte riktigt gick som planerat, så blev det helt okej. Ockelbo är en mysig by..och hos mamma har man det alltid bra, lungt och skönt där i skogen=)

I morgon blir det en morgontur till E-tuna, jag ska till Kommunhälsan med min nacke/rygg. tar med mig sonen för ett besök på BR leksaker och Game Stop..och kanske, bara kanske lite shopping för mig oxå;=)

Nu inväntas CSI..hoppas jag iallafall,de har väl ändå inte sommaruppehåll??!

Ser fram emot ännu en dag vid poolside imorgon! =)

Inga kommentarer: