måndag 18 juli 2011

en å två å tre indianer….;=)

 

 

minnetonka-tramper-ankle-hi-boot-1012290

 

Äntligen har jag klickat hem mina sååå efterlängtade Minnetonkas!!

Vet inte hur länge jag har velat ha ett par, men jag har velat fram och tillbaka..tyckt att de varit för dyra. Men jag VILL verkligen ha dem och nu är det gjort =)

För övrigt så är det semester nu, och självklart så öser regnet ner på första dagen! Nehej då,jag är inte bitter..det kommer INTE regna i fyra veckor!

Eftersom vi sprider ut semesterfirandet rejält, en vecka i Haparanda skärgård och en vecka i Grebbestad på västkusten så vore det väl en jäkla otur om regnet skulle följa oss över typ hela Sverige!?

Så idag blir det en innedag. Ska ta ett Zumbapass först och sen laga mat. Satsar på köttfärslimpa med Fetaost, stor sats så det blir matlådor oxå. Japp, matlådor även på semestern haha..jag är så jäkla enformig i min mat just nu, bryr mig inte om jag äter samma flera dagar =) Och Elliot är inte hos oss den här veckan så då gör det inget om variationen är noll. Mannen äter typ det som ställs på bordet så då får han göra det;=)

Nästan 12 kilo minus nu förresten..inte illa pinkat för en Lena! ;=)

Ha de`  =))

3 kommentarer:

Chaffismorsa sa...

Så det är dina jävla kilon jag har fått??? Fan dig! ;)
Skämt o sido, vad duktig du är!
Nu måste vi snart ses!!!
Kram, kram

smallthingsinlife sa...

hur fasiken kommer det sig att du kan kommentera hos mig men det är stört omöjligt för mig hos dig?!? tröttsamt=( Så alla gillar mohahaha och ogillar hos dig,det är jag typ ;=) Tack förresten,men jag är inte så duktig,fuskar som fan,men det går liksom neråt ändå..himla bra är det iallafall=) Nu ska vi se om jag får kommentera i min egen blogg då...

smallthingsinlife sa...

jamen se där!