tisdag 19 juli 2011

ikväll blir det lammkött=)

 

Undanber mig kommentarer gällande mitt tidigare liv =)

Detta lammkött kommer förhoppningsvis vara grillat och förtäras tillsammans med Tzatziki på Tingsgården i Eskilstuna. Riktigt fin mat har jag hört och med Karin och Ronny som sällskap så ska det mycket till för att detta inte skall bli en mycket trevlig upplevelse! Familjerna Proppmätt på turné =)

Idag kom äntligen solen så jag har mest legat vid poolen och lapat sol faktiskt. Provad nytt Zumbaprogram i morse oxå, Sculpt and Tone och fan så slut jag blev efter det! Men alltid lika roligt=)

Nu längtar jag faktiskt lite tills på söndag,när vi befinner oss mittimellan Sverige och Finland på en nästan öde ö..med egen strand och bara horisonten i sikte =)

Ha de!

1 kommentar:

Chaffismorsa sa...

Bidde lammkött för mig med igår. Maten alltså. Annars gillar jag mest äldre herrar jag ;) :)