måndag 26 september 2011

Award.

 

Det här med Awarder (finns det ordet? Måste pröva på Wordfued! )..jag har liksom aldrig riktigt förstått mig på dem..Inget illa med det såklart, jag bara fattar lite trögt, men nu har jag iallafall fått en, och det för att Rocktjejen tycker att jag är en person med bra värderingar i livet! Så det så! Det är inte dåligt alls det,så självklart tackar jag för den och vidarebefordrar i den mån jag kan.. Problemet är att jag inte känner så värst många som bloggar..och de flesta bloggar jag läser har en massa hundra läsare och i detta fall var det de som hade färre än hundra som gällde.. Nåja… Eftersom vi bor i en småstad där vi delar på och återanvänder både det ena och det andra på både gott och ont,så spelar det ju ingen roll ;=)

Då kommer vi till uppgiften..Först fem frågor =)

Varför började du blogga?

Jag började redan när jag hade Lunarstorm, för en massa år sen, men då hette det ju inte blogga..utan man skrev ju dagboksinlägg liksom. När jag stängde mitt konto så satte jag mig och läste igenom alla dessa inlägg och skrattade mig halvt fördärvad! Hade jag skrivit allt det där??Gjort alla de där sakerna? Fan,jag borde ju skriva en bok haha.. Jaja..började iallafall blogga med ambitionen att få ur mig saker jag behövde få ur mig,på ett sätt som var roligt att läsa för andra..men ambitionsnivån ligger numera mer vid att få till något läsvärt då och då..oftast blir det nog inte så värst bra med det ;=)

 

Vilka bloggar följer du?

Mina vänners..de som har.. En väldans massa mode och inredningsbloggar. Några kändisbloggar..sånt som är av intresse =)

 

Vilka favoritfärger har du?

Det varierar..gäller det hemmet är det vitt, svart och grått som är basen. hmm..överlag så är det visst vitt, svart och grått när jag tänker efter..men jag gillar färg..det gör jag! ;=)

 

Favoritfilmer?

Bestående favoriter är “HAIR” och “Dansar med Vargar”.

 Hair var den första biofilmen jag gick på med 11-års gräns och det var tillsammans med min bonuspappa haha..Lätt flummig film för en elvaåring kan tyckas..men det lyssnades på en hel del Hare Krishna i kombination med näbbstövlar och afrokrull i vår familj på den tiden..

Sen kommer det och går favoritfilmer hela tiden.

 

Vilket land drömmer du om att besöka?

ja du..i princip vilket land som helst med behagligt klimat haha..Jag har faktiskt inget direkt drömland..

 

Jahaja,det var det! Nu skall det alltså  länkas..

Chaffismorsa såklart! No need for words, me love you <3

 

T-Bone som har bloggpaus och definitivt inte behöver svara på detta =)

Casandra som jag misstänker inte är alltför förtjust i såna här grejer,men vad fan ,jag har ju bara er!! ;=)

 

Okej jag fick ihop tre, fyra med Rocktjejen, som är länkad längre upp i inlägget =)

 

Nuläget

Hemma från jobbet..har något skit i kroppen, feber och snuva några dagar förra veckan, sen bra och nu feber,huvudvärk och ont i kroppen. Inte roligt alls =(

Men lördagskvällen/natten med finaste Milo på besök gick bra! Attans vad mysigt att få låna en sån liten..men satans vilket ansvar om det inte vore bara till låns.. Jag älskar när de är små..och jag älskar att Elliot har blivit större ;=)

Inga kommentarer: