lördag 24 september 2011

#klick#

 

Äntligen har Monki öppnat sin webshop! Visst finns det en butik i Eskilstuna,men jag är ju en webbshoppare ;=)

Blev några klick idag..har egentligen köpstopp delux just nu,men vad göra?? ;=)

monki            

monki3

 

Blev visst några klick på H&M oxå..bla denna..

 

hm

 

Inatt har vi fint nattbesök..berättar mer när jag vet hur det gått!! ;=) Kan avslöja att det är något litet och bedårande sött iallafall ;=)

Vi hade besök av Tanja och Disa idag oxå..där har vi en liten dam som kan charma sin omgivning till max vill jag lova! Mamma går ju såklart heller inte av för hackor..men sorry kära Tanja..haha..she´s outstanding ;=)

Ha de!! <3

2 kommentarer:

Rocktjejen sa...

Vilka snygga kläder du klickade hem! :)
Du har en grej & "hämta" hos mig. Den finns under rubriken "JA! =)".
Ha en bra kväll. Kram

Tanja sa...

No offense taken, och japp hon kan charma med de blå och huvudet på sne ;) och tusen tack snälla Lena för att jag också fick en komplimang :) Och tack för i lördags, de var så naijs att hälsa på er så vi är snart tillbaka kära Vän <3 i massor till dig från oss!!! Ps. när jag e tillbaka i bloggvärlden så lovar jag att svara på de 5 frågorna me ;)vi hörs snart igen! <3