onsdag 7 september 2011

Köket..

 

Här kommer ett par bilder på nya köket! För tillfället ser det aningen sterilt ut,men som sagt,det är nytt och jag har inte färdigställt ännu..om jag nu nånsin gör det =)

Saker åker fram och plockas bort,testar hela tiden nytt för att hitta det som känns rätt. Det är ju det som är roligt med inredning,att kunna förändra! Basen med vitt och grått passar för mig,det är lätt att sätta till färg efter behag. Stilen känns både lantlig och modern,tror att jag kommer att skifta,ibland mer chabby/lantliga saker,och tröttnar jag så är det enkelt att ändra till mer strikt..

Allt efter humör=)

 

P1030344

 

Tror att den platsbyggda bänken/soffan kommer att bli praktisk och se mysigare ut med lite kuddar =)

 

P1030256

 

Här saknas ännu lite lister och sånt..men lite i taget så..;=)

För övrigt så älskar jag blommorna på bordet! Fick dem av bästa grannen Christina,det är Malva och jag skall definitivt ha en egen sådan i trädgården såsmåningom!

Ha det fint!

2 kommentarer:

Chaffismorsa sa...

Det är så snyggt! Och så är det ju ändå snyggare i verkligheten!
Jag vill också ha!!!

Anonym sa...

Ååååååå Lena va snyggt det blev!!!!! /kusse-malin