lördag 10 september 2011

Sensommarlördag

 

Härligt sensommar väder ute..dessvärre har jag huvudvärk så solen som skiner gör mest ont i ögonen.. Men jag är glad för alla andras skull;=)

Måste få ur mig några rader om Alexander Bard..haha… Jag är en av alla de som retar sig på honom,och jag förstår självklart att det är precis vad han och TV4 vill att man ska göra! Men oavsett så gör jag det! Och då menar jag inte att jag retar mig på hur han ser ut, att han är gay, huruvida han gör bra musik eller inte..utan jag retar mig på att han framstår som så otroligt otrevlig,arrogant och elak! Så fort man tycker till om en person som är så pass annorlunda som han så skall alltid någon klämkäck människa få det till att man är trångsynt och inte gillar “olika”! Det handlar inte om det,utan om att bara för att man har fått”okej” att vara annorlunda,så behöver det inte betyda att man får behandla andra,som kanske inte är fullt så annorlunda som att de vore mindre bra! Skitsamma,jag är glad att jag aldrig behöver träffa honom, och jag hoppas för hans skull att han inte är fullt så obehaglig privat.

Och får jag säga det själv så tillhör jag en av de minst trångsynta jag vet ;=))

Sådär ja!

Dagen idag har hittills innehållit lite semesterplaner/diskussioner, lite fix med köket och fikabesök av Karin, Ronny och bedårande Milo..och fortsätter förhoppningsvis med 60-års kalas ikväll,om huvudvärken ger  med sig..

Ha den bästa av dagar <3

iphone 185

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vore så himla nice, som sagt lite sol å nånstans att bo, de ä inte mycket vi begär:)

Anonym sa...

Inlägget ovan hamna ju på helt fel ställe:)