måndag 30 januari 2012

Faller ni för reklam?

 

Det gör jag! Handlöst ;=)

Så därför inhandlades detta:

10833423-origpic-ee5830_jpg_0_0_100_100_300_201_85

“DHC Eyelash Tonic ögonfransserum

DHC Eyelash Tonic är den ideala produkten för kvinnor och män med spröda, tunna eller korta ögonfransar.
En riktigt kvalitetsprodukt, utvecklad och tillverkad i Japan.
DHC Eyelash Tonic är ett innovativt serum som förstärker ögonfransarna och bidrar till friskare, naturligare fransar. Produkten visar otroliga resultat efter endast 4 veckors användning, med påstrykning en gång dagligen.
Serumet skyddar mot förslitningsfaktorer och hjälper till att förbättra fransarnas styrka och kvalitet. DHC Eyelash Tonic levererar nödvändiga proteiner och vitaminer samt mjukgörande och föryngrande ingredienser, som alla förstärker befintliga fransar samt ökar tillväxten av nya, samtidigt som fransarna får mer lyster och blir mer elastiska.
Varje frans får näring och energi som förvandlar tunna, spröda och korta fransar till kraftigare, mer välmående på bara 30 dagar. Innehåller 6,5 ml och varar 4-5 månader!”

Och vet ni vad det roliga är? Jo att det faktiskt märks skillnad! Trodde jag aldrig.. Om jag nu inte hade varit så förbaskat rynkig runt ögonen på “före” bilden jag tog så skulle ni få se den,men aldrig, det ser ut som att jag är 80 år på den.. =(

Ännu roligare är det att jag budade hem den på Tradera för 152 kronor istället för de 995 som de tydligen säljs för i svenska butiker =)

Så kan det gå=)

1 kommentar:

Chaffismorsa sa...

Jag är nog lite tvärtom när det gäller reklam. Jag brukar, i ren protest, strunta i att köpa saker som det görs mycket reklam för. Bara för att jag blir så irriterad på att man vill köpa det! :S