söndag 29 januari 2012

Lite rörigt=)

 

P1030667

Lite rörigt i vardagsrummet för tillfället! Massor av paket från ZbH..och påsar packade för visning på jobbet på onsdag! Men jag ska bara ta med en liten del av alla grejor.. Kuddfodralen  är såå grymt fina så de får åka med allihop=)

 

Lägger in lite bilder från gårdagskvällen hos kusin Annika oxå! Trevlig kväll som tyvärr fick avslutas alldeles för tidigt pga misstänkt magsjuka..Mådde skumt hela dagen, men skam den som ger sig! Varnade iaf mina kära vänner,som tyckte att jag skulle vara kvar ändå och se om det blev bättre. Men icke, så tyvärr lyckades jag kanske smitta nån =(

Så det blev tidig hemgång och ett dramatiskt och alltför närgånget besök med toalettringen =( Och för en gångs skull berodde det INTE på alkoholintaget!

P1030654

Systrarna Johnsén

P1030663

Jag och bästa Lotta (ser inte riiiktigt pigg ut..)

P1030649

Jenny och kusin Annika

P1030647

Anna och Carro.

Linda, du får tyvärr inte vara med  den här gången hihi,ber om ursäkt för det,men bilden på oss var för hemsk!! ;=)

Tack tjejer för en kul kväll,hoppas verkligen ni inte blir sjuka!!

1 kommentar:

Rocktjejen sa...

Hej, det gör inget att du inte tog med den bilden. Jag tyckte också att den var hemsk. :( men men
That it´s.
Vi får snygga till oss på nästa bild.
Krya på dig! :) Kul & träffa dig.
Kram