fredag 16 mars 2012

Separationsångest..

Alltså det är något visst med kläder! Jag kan liksom inte slänga dem. Jag vet ju det där man säger, rensa garderoben och det du inte använt på ett år kan du lika gärna göra dig av med! Jamen tänk om... Jag gjorde det en gång och jag saknar ännu den där jackan...och tröjan som var så fin..eller var den det? Det är väl orsaken till att min garderob tar upp ett helt rum och att jag knappt vet vad jag har i den.

Så det är med stor sorg i hjärtat som jag nu tar farväl av er båda lövtunna,urblekta och fyra storlekar för stora kära vänner till slubb-toppar...

Må ni vila i frid! 👼

1 kommentar:

Chaffismorsa sa...

HA HA HA jag känner igen det där! Jag har hur mycket skit som helst i garderoben som kan vara bra att ha. Och varje gång tänker jagL: När FAAAA då??? Men likförbannat spar jag skiten i evighet!
Saknar en jeansjacka som jag eldade upp år 2004. Man undrar ju hur snygg den skulle vara nu. Egentligen.