torsdag 15 mars 2012

Smått o Gott ;=)

Fasiken så mycket smidigare att ta med foton i bloggen nu när jag inte behöver fixa över dem från telefon till dator! Hade BlogPress på mobilen tidigare men det la av när jag bytte till 4s.. Vet inte varför men nu kör jag med Bloggers app och det verkar ju funka!

Säga vad man vill om IPhone, men det där med ITunes gillar jag inte så värst,tycker det är krångligt!

Men nu när det går så humlans bra så ska jag bildbomba bloggen=)
Fick hem lite paket idag med små praktiska reseförpackningar. Duschcreme och Body Butter från I Love.. Schampo och conditioner från Lee Stafford och ett par nagellack i "brunahänderfina" färger=)

Jag har även äntligen hittat rengöring till ansiktet som verkar passa min skumma hy.. Dermalogicas Special Cleansing Gel är skitbra och nu ska jag hålla mig till den! Den söta lilla dockan fick man som överraskning i paketet och det tyckte jag var så sött =) Kag har sett dem på nätet förr och tyckt de varit fina,så jag blev jätteglad! De finns i flera olika skepnader så nu vill jag ha flera!

På naglarna sitter nu en färg på varje tumme,så får vi se vilken jag gillar bäst=) Och bild på det kan jag ju lägga in senare,för det är ju lätt som en plätt nu haha!

1 kommentar:

Rocktjejen sa...

Sv: tack för jag får komma in i Korthårigaligan.
Jag känner nu att jag ska ha kort hår. Kan göra mer med håret. :)

Vad skönt att du har äntligen hittat din rengörning. :) Jag kör med en från Apoteket på en pumpflaska. :)
Vad söt dockan är! :)

Kram