torsdag 23 augusti 2012

snorig uppdatering..

 

åh vad jag är kass på att blogga!!

Men det är ju skittrist att följa en blogg som inte uppdateras (eller hur Tanja? ) haha…

Jag är sjuk! Känslan är att någon liksom blåser upp en ballong innanför min näsa och mina ögon. Det är där bihålorna sitter har jag hört, och dem vill jag INTE få ont i ! Man ska snyta sig ofta,säger de som vet…och det är ju jättelätt när det liksom sitter fast åt båda håll =(

Men trots rinnande(stundvis) näsa och dunkande huvud var Karin och jag i Skinnskatteberg och hade en visning igår kväll. Kan ju inte låta bästaste vännen sitta och åka själv ut i obygden i mörkret!! Jättemysig visning med trevliga kunder,god mat fick vi oxå! So far so good..

Vid hemfärd backade jag in i en bil på parkeringen…och med tanke på att jag tidigare på kvällen var tvungen att fråga Karin om det var jag som körde dit, så kanske det inte var så oväntat.. Larsson har full koll på läget liksom! Men jag har en modig vän iallafall, som inte tog taxi hem!

Sakta men säkert gick färden hem till metropolen Kungsör i mörker,regn och smala skogsvägar. Jag misstänker att han med släpvagnen som stannade och släppte förbi mig av ren vänlighet ångrade sig bittert efter fem mil i arslet på gröna faran…

Man ska vara försiktig i trafiken! ;=)

Angående föregående inlägg om den planerade tatueringen,så har snälla tatuerar-killen lovat att jag skall vara märkt innan den 1/9 =) Det låter finfint tycker jag!

Hade stora planer på att rycka upp mig, återgå till striktare LCHF,börja träna zumba och bli brunare till det stora evenemanget på metropolens torg den 1/9…

nåja…jag kommer vara brunare…

rudolphDM3011_468x651

är det Rudolf???? Neeejj,det är Leeeeena!!!

aaatjooooo!

2 kommentarer:

Linduz sa...

Tjo.
Trist att du är sjuk. Krya på dig tjejen. <3

Vad roligt att du får printa in bläck på kroppen så fort! :)
Var ska du tatuera dig (alltså företaget) & vilken kroppsdel?

Måste säga att du hade fått till en fin ny design med. :)

Kramar

Tanja sa...

HaHa... ja lite mera bloggning e ju aldrig fel för oss som vill följa dina ord och vardag min vän.. <3