fredag 24 augusti 2012

Update!

Tatueringstid klar! Fasen vad jag längtar efter lite smärta haha...
En liiiten detalj måste fixas bara,men funkar inte det då blir jag galet sur! Till Linda; Jag ska till en som heter Anders i Arboga..Tanja går där och han är tydligen grym=)

Sjukan har dragit från näspartiet ner mot halsen nu..hostar småspik och det är inte alls skönt.. När jag ändå är inne på elände så kan jag berätta att det kostar dryga 3000 kr att backa in i en annan bil med dragkroken, om man är ärlig nog att lämna en lapp med sitt telefonnummer vill säga. Och det är jag! Nåja, självklart lägger jag hellre pengarna på en kofångare än på den där skitsnygga,asdyra tröjan från Hunky Dory som jag hade tänkt unna mig... ville ändå inte ha den.. typ.

Och så till dagens tips,tillägnat alla som är lika galna i nagellack som jag. Hur kunde jag leva utan detta???

1 kommentar:

Tanja sa...

Åh vart har du hittat de, använde de alltid "Over there", de bästa.. messa mig. Kram