torsdag 24 januari 2013

pretty nice day faktiskt..

 

Skoldagen idag var faktiskt helt okej!=) Skönt att se att de tydligen iallafall ibland har skapliga dagar! =) Dessvärre fick jag ta med mig E hem iallafall innan lunch för att han hade huvudvärk. Men en stor eloge till rektor och andra inblandade lärare som hjälper och stödjer oss massor just nu.

För övrigt är jag inne i en riktigt kass period kostmässigt! Blää, måste bli av med sockersuget! Inte alls så att jag äter direkt sämre,men jag fuskar en del och då är suget där direkt! Men jag ska ta tag i det, har ju planerade festligheter på gång och tills dess ska jag iallafall känna mig bekväm ;=)

Känns som att jag trots en del stress och annat trist kommer att kunna summera veckan som helt okej, två roliga zumbapass med Lina,inget bråk med E och på lördag stundar ett ljusparty med vin tillsammans med Karin, ev även ett besök på Sarajevo där Bnad spelar. Den som lever får se;=)

Hittade lite inredningsinspo på Ikeas blogg. Det lustiga är att jag för x antal år sedan hade just såna här speglar, stylade på samma sätt! Men de är för längesedan slängda på tippen tyvärr, så jag får väl investera i nya, för snyggt är det!

 

kolja

 

Nya sneakers har jag oxå köpt, trots att jag har totalt köpstopp för tillfället..jag är ju såååå konsekvent.. (not)

 

60-0764

 

Och så var det ju den här tröjan..från Zara.. som jag bara måste ha! Tyvärr slut i webshopen =( Yippie säger Spara, medans Slösa gråter krokodiltårar!

 

1165114800_1_1_3

 

Nåja, man kan inte alltid få som man vill ;=)

1 kommentar:

Min väg tillbaka sa...

Känner igen det med sötsuget. Det blir sån "mer-effekt" direkt.
Fast med två pass zumba får man väl synda lite :)