söndag 13 januari 2013

Tjuvstartade!

Okej,hade tänkt starta imorgon, men nu blev det idag istället tack vare ett katastrofalt urtrist zumbapass ;=) Men stort tack för att du fick upp mig ur soffan idag Lina! <3
Har kört plankan med en ganska motvillig men snäll son varje kväll i drygt en vecka nu,men från idag blir det utmaning a'la denna app ni ser nedan. Tar inte många minuter,men tillsammans med Zumba förhoppningsvis två ggr i veckan så blir det nog lagom för lilla jag =) Sen blir det ju någon slags sjukgymnastik oxå,vad det nu blir...

Gjorde för övrigt en så jäääkla god rättikagratäng när jag kom hem! Finfin matlåda för hela veckan typ...jag är ju inte så ombytlig av mig när det gäller mat ;=)

Nu blir det lite Mr Grey och alla hans nyanser innan tv och sänggång...ska jobba ett slitsamt fyratimmarspass mellan åtta å tolv imorgon...;=)