tisdag 22 oktober 2013

It´s a rainy day..

 

Idag är det aningen ruggigt ute. Jag känner mig lite hurven, minst sagt. Och jodå, det ordet finns visst!Tror jag.

Det var svårt att få liv i sonen i morse. Fotbollsmatcher i Stockholm på vardagskvällar är inte att rekommendera. Som den ansvarslösa moder jag är skickade jag iväg en halvt sovande unge till skolan, med en energidryck i väskan.. Nåja.

Idag skall det handlas lite både nödvändiga och inte så nödvändiga saker är jag rädd. Bilen skall hämtas från verkstaden, kan ha varit så att något som kanske heter bromsbelägg behövde bytas..och så åker vinterdäcken på oxå. Det gillar jag.

Sen kör vi lite uppföljningssamtal i skolan. Med tanke på energidrycken,så hoppas jag det har varit en lugn dag.. Inte för att jag tänker erkänna ;=)

Jäklar vad jag fryser! Jag längtar efter en ny sommar, och den förra tog nyss slut.. Det kommer att bli en lång vinter.

IMG_2372

 

IMG_2396

 

IMG_2393

1 kommentar:

Lina mitt i livet sa...

vilka fina bilder! Vackra färger till tusen. Jag längtar med till sommaren.. Men jag lovar Lena, att tillsammans ska vi fylla höst, vinter och vår med färg och roliga saker tillsammans, och vips är det sommar igen. puss & kram Lina