torsdag 12 december 2013

All I want for Christmas..

 

CROCKP201001

För att jag ska slippa laga mat när jag kommer hem från jobbet. Verkar vara typ världens bästa uppfinning ;=)

 

Generate

För att Lina skall slippa ha mig sittandes som en böld på halsen, sniffandes på något av det ljuvligaste “lukta-gott” jag ramlat över!

Egentligen önskar jag mig bara parfymen..alltså “kökshjälpen” kan jag köpa själv..eller typ ge Örjan och Elliot i julklapp.. Ja faktiskt..jag blir nog sur om jag får en Croc-Pot..! ;=)

Nåja,värdsliga ting egentligen. Mest av allt vill jag faktiskt ha en lugn och skön jul, att ha mina nära och kära omkring mig och att få vara ledig, ta hand om mig själv och må bättre!

All I want för Christmas is sort of…Me!

Happy Joulua. Merry Navidad och Feliz Jul på Er!

Inga kommentarer: