söndag 21 juni 2009

solen är tillbaka!

Finally..kan det få bli sommar nu!?

Sov till klockan åtta i mores..helt otroligt,alldeles tyst ute,nästan så man funderade på om någon vänlig själ till slut skjutit varenda skata i området! Inte långt ifrån att jag själv införskaffat ett skjutvapen faktiskt,man blir lätt störd av att bli väckt halv fyra i flera veckor..förbannade flygfän!!
Nåja,jag hade förmodligen inte träffat iallafall.

Blev en tur till E-tuna idag,roliga ställen som K-Rauta och växtriket besöktes i rasande fart..som oftast när mannen i mitt liv o jag uträttar något =) Effektivitet! Så nu har det planterats blommor,skurats på farstubron och tvättats dynor..ibland händer det!! =)
Precis som igår när vi var till stan så drabbades jag av akut snuva och nysattacker när vi närmade oss..haha..mannen tror att jag är allergisk mot Eskilstuna..ja..vem vet =) Vore ju tragiskt med tanke på arbetssituationen!

Jobbdags imorgon igen då..har varit hemma en vecka nu pga diverse orsaker..men vet inte riktigt om det känns bättre direkt. Men två veckor kvar till semester ska väl gå..och i höst blir det nya tag!!
Igår kväll,när vädret passade på att vara fint och så..då såg vi två riktigt bra filmer. Inte så välplanerat kanske,men varför inte =) Wallanders nya "Skulden" =riktigt bra, och "Pride and Glory" med bla Colin Farrel =skitbra! Och då menar jag bra,för till och med bästaste vännen höll sig vaken i soffan,vilket hör till ovanligheterna!

Nej nu är det dags att få någonting i maggen tror jag..

Saknar Elliot sjukt mycket..tomt när han inte är här!

Inga kommentarer: