fredag 10 juli 2009

Ikväll kommer hjärtat hit igen..

och jag har saknat honom massor !Trots alla dispyter när han väl är här,så är det såå tomt utan honom..Man vänjer sig nog aldrig riktigt med att ha varannan vecka,även om jag vet att han har det kanon hos H&L oxå!För Elliot "lider" alldeles säkert inte alls av att ha det så här,han vet ju inget annat sätt att ha det på liksom.Hos pappa får han familjelivet,med syskon o allt sånt,här hos oss är han ju själv..på både gott och ont förstås.Han är ju inte dummare än att han vet hur man gör för att linda mamma runt fingret tyvärr..men jag har mig själv att skylla och betackar mig för dem som ständigt måste påminna mig om det!! Jag vill gärna träffa den mamma/pappa som varit ensamstående,som inte ständigt lidit av dåligt samvete och "curlat" för sitt barn!Att han inte alltid är en solstråle det gör ingenting så länge jag vet att han alltid beter sig bra mot andra..jag får alltid höra att han är en fin kille,artig och hjälpsam och inget problem att ha att göra med..det värmer och man känner att man iallafall inte gjort allt fel=)

Idag har det inte hänt alltför mycket..varit en sväng till Köping med Karin,köpte nagellack som såg sååå fint ut..men nu är det på och det är inte vackert kan jag lova haha..åker av igen imorgon!!
Ikväll blir det lite grill och vin på Hästvägen,vädret skall bli bättre till klockan sex har det lovats så vi får hoppas vi kan vara ute!

1 kommentar:

molle sa...

Det är väl dispyter som gör ett band? Om man inte kände kärlek, skulle man säkert inte bråka :)
Det är väl säkert lika jobbigt för hans far som för dig när han är iväg en heeeel vecka :)

klart han är en fin kille, Han har ju en go mamma :D