onsdag 8 juli 2009

Speed Demon;)

Shit vad jag gillar att köra bil! Glömmer från gång till gång hur skönt det är att köra långt,när man åker själv alltså! Att åka till jobbet varje dag räknas liksom inte,men som nu när jag åkte upp till Eva..bara me myself and I haha..Hade MP3 istället för bilstereon,och det gör ju sitt till när man åker i något som närmast kan liknas med en go cart..Ford KA..Lite skrammel och hopp o studs,men vad gör det när det är bra musik man hör?=)
Till saken hör väl att jag möjligen kör aaaningen fortare än jag borde..men då är ju fartkamerorna till stooor hjälp..de påminner mig så fint om att sakta ner..och så länge man vet var de sitter så går det finfint ;)
Jaja,jag hade så mysigt uppe hos Eva iallafall..en massa prat om allt och inget,lite mat,godis och film på det..ja,vad kan man klaga på? Myggen möjligtvis,som invaderat Uppsala!!! Ser fram emot november Eva..Dan Reed,here we come ;)

Å så var det vädret då..det man aldrig tycks ledsna på att diskutera..Nu vankas det oväder säger de som vet..jahaja..jag undrar vad de kallar det som varit hitills då? Mindre små åskskurar eller??Njaa..vet inte om jag vill vara med längre då..För mig är det inte hela världen om det regnar faktiskt..men jag tycker så synd om de som inte gillar det,de som är beroende av vackert väder pga semesterresor osv..så jäkla tråkigt för dem ju!! jag kan lätt ligga inne och läsa massa bra böcker,kolla film eller greja hemma..bara jag får vara ledig är jag liksom nöjd..men jag skulle ju inte vara riktigt lika tillfreds om jag var ute och tältade med familjen direkt..vilket iofs aldrig skulle inträffa haha..jag hatar tält!!!
Nej stuga ska det vara..så man kan gå in när det börjar regna ;))

I måndags kväll när vi hade varit o hyrt film mötte vi ett fyllo..han tyckte jag var snygg..fy fan alltså..vill man typ självdö eller??

3 kommentarer:

Linduz sa...

Vilken snäll fyllo, ha ha han kunde ju lika bra sagt tvärtom. :) Tur att du har en sambo som inte är ett fyllo.
Ha det bra. Kram

Linduz sa...

Tack för kommentaren. Japp mina brorsdöttrar lär brorsan & hans sambo få problem med senare. Tur att de bor på landet, så kanske de hänger mer hemma i tonåren pga lathet. He he

molle sa...

Hahahaa! Tält är ju bäst Lena! Vi ska iväg ikväll ;)

Det är bara och tacka och ta emot om någon säger det. Du vet väl vad som sägs? "Fyllon och barn säger den sanna sanningen" ;)