måndag 31 augusti 2009

lägesrapport

tänkte bara notera att öltältet var okej,alkoholnivån något för hög,men helt under kontroll, stövlarna var leriga upp över vristerna, grabbarna på scen var riktigt bra,det fanns de som var mer påverkade än jag(tack och lov), mycket folk,även om det fanns de jag saknade, och till slut hemstyrd av mannen i alldeles lagom tid.
Vaknade bakis,tillbringade dagen med att klämma fem avsnitt av True Blood..så nu gör det inget att jag kommer att missa dem på TV..för skulle inte tro att jag kommer ihåg att titta på SVT1..vem kollar liksom på den kanalen??
Män som hatar kvinnor hos Karin och Ronny på kvällen,riktigt bra film..
Trodde jag var rejält bakis hela dagen,men idag är jag ju sjuk!!På riktigt alltså..så det var nog inte bara alkoholen..

Näe..nu ska jag släpa mej från sängen till soffan...

1 kommentar:

Molle sa...

Lena då! Inte bra, inte bra :P