måndag 10 augusti 2009

nedräkning pågår..

..snart är den över..semestern alltså.Jag hade hoppats på att jag skulle känna mig redo och taggad för att börja på nya hemvisten(avdelningen..),men det känns inte alls så. Är nervös för hur det skall bli att jobba med "nya",även om vi varit på samma arbetsplats i över ett år,så är det ett nytt arbetslag..de känner inte mig,vet inte hur jag jobbar..och jag inte dem heller såklart! Och jag kommer att sakna mina "gamla" jobbarkompisar..de som känner mig och vet mina fel och brister typ=)
Jag önskar verkligen att jag var en av dem som alltid vetat vad de vill göra med sitt liv..jag finner liksom ingen ro nånstans,tror alltid att det finns något bättre "bakom knuten"..men så är det ju inte!! jag har nog aldrig haft det så bra som nu,med jobb,vänner,familj osv..men ändå kan jag inte bara vara nöjd!?Det måste vara något stort fel "härinne"..
Oj oj vad jag är uppåt idag=)

Nåja..vad har hänt i mitt lilla liv sen sist då? Något stort? haha nej men inte då..Elliot har för egna sparade pengar inhandlat ett Nintendo Wii..och det är kul=)Han var mäkta stolt när han betalade med en massa hundralappar haha..Så nu spelas det bowling,boxas,åks slalom och spelas baseboll så det står härliga till! Jag är typ sämst..=)

Nej nu skall jag sätta mig på altanen med ett glas vitt..kolla när blötdjuren bombar i poolen,försöka sluta tänka på jobbet och bara njuta av näst sista dagen av SummerHoliday-09 !

2 kommentarer:

Chaffismorsa sa...

Jag känner igen mig precis i vad du skriver, att man alltid letar efter någon och att det känns som att det saknas nåt.
Men det är väl sådana vi är, oroliga själar.
Men nu känner jag mig rätt nöjd faktiskt och håller tummarna att det håller i sig.

Anonym sa...

Åh,det gör jag oxå! Allt gott till oss båda,det tycker jag vi är värda trots att vi som du säger är oroliga själar..tror det är lite ärftligt ;)