tisdag 11 augusti 2009

nu är det slut

..för i år..definitivt över,finito over and out!..Imorgon ringer klockan igen och det känns riktigt bajsigt måste jag säga! Men det går öööver,jag vet=)
Måste hitta på något att se fram emot nu bara,så känns det lättare..Vill åka på nån konsert eller teaterresa kanske..Känns lite långt att längta tills julafton typ =/
Nåja,det blir ju öltält får man hoppas..haha..
Har varit riktigt grinig idag..gillar det inte alls,och det gör ju knappast de omkring mig heller..blir sån när det är en massa "borden" som skall göras och jag inte har någon energi alls.Borde tränat,borde städat,borde målat källaren,borde lagt mer energi på maten,borde vilja gå till jobbet,borde vara såååå nöjd...men det blidde bara pannkaka och en bok av det typ!Alltså inte till mat utan av alltihop.Till mat blev det torr fläskotlett by the way ;)
Nej nu borde jag se till att Elliot kommer i säng....och så borde jag sova tidigt jag oxå..och så borde jag drömma goa drömmar om att jobba i morgon!
(men jag saknar dem allt litegrann..alla goa ungar..A-M, Ingalill..ja allihop i princip ;)

Ryck upp sej Larsson,det brukar funka!!

2 kommentarer:

Linduz sa...

Jodu min farmor är en bestämd dam, men ändå gillar jag henne. Men ibland får det finnas gränser, hon har sårat mig många ggr. Men men vad gör det om 100 år?!
Jo bedövningen har släppt nu. :)

Chaffismorsa sa...

Ja, ryck upp dig nu, Larsson! Det blir semester nästa år med. Tänk på mig som inte haft någon alls. Men det klart fördelen med det är ju att man slipper "tillbakatilljobbeteftersemesternångesten" :)