söndag 31 januari 2010

slänga pengar i sjön..

..är ju dumt,det vet ju alla..

Det är oxå ganska dumt att köpa nya saker för att sen inte ta med dem hem utan låta dem hänga kvar i provrummet på H&M, det vet jag.. Hittade äntligen sjalen jag letat efter bra länge..och slog till med tre nya ögonskuggor..sen fyndade jag en cardigan, och det var ju roligt att fynda för en gångs skull! Jag får väl hoppas på att jag gjort någon fattig stackare riktigt glad idag.. Och så får jag väl glädjas åt att jag iallafall fick med mig ett par snygga byxor hem ;=)
Nu så ska vi inte tänka mer på det, utan kvista tillbaka till Lindex på måndag,låtsas som inget har hänt och bli jätteglad när jag hittar sjalen jag letat så länge efter, hoppas på att de har någon snygg cardigan till fyndpris och köpa nya ögonskuggor,för det vill jag verkligen ha ett par stycken!

Mannen är i Norrtälje med bandyn, jag tvättar upp ärvda underbart vackra örngott med brodyr och monogram, ska kolla på veckans avsnitt av Vampire Dairies och ladda energi inför nästa arbetsvecka.. har det rätt bra faktiskt!=)

(förbaskade helvetes jävla klantarsel..kasta pengar i sjön på det där viset!!!..)

2 kommentarer:

Chaffismorsa sa...

Surt sa räven. Har du ringt butiken och kollat om det finns kvar, det kan ju vara någon ärlig och snäll person som lämnat in det i kassan. Det finns faktiskt ärliga och snälla personer fortfarande även om de inte är så många.
Annars får du tänka så här;
Det är dökul att shopa :)
Kram

Kajsa Adelia sa...

Riktigt irriterande sånt där! Man blir arg på sig själv... men som du säger, bara att glömma o gå vidare :-)

Tack för din fina kommentar!