måndag 1 februari 2010

härliga,ärliga människa=)

" Du härliga,ärliga människa som lämnade in mina fynd du hittade i provrummet på H&M till kassan och inte tog med dem hem..Jag vill bara säga TACK! Tack för att du överbevisat en bitter medelålders gnällkärring,som tappat tron på mänskligheten!"

Det här skulle jag ha satt in i tidningen om jag bara inte hade shoppat upp mina sista pengar på det som låg i kassen ;=))

Idag kom paketet jag väntat på från Bubbleroom förresten! Sååå jävla snygg var den!! Jag ska ha fler..alla färger som går att få tag på typ haha..!! Sällan jag blir så sjukt nöjd med något jag köpt faktiskt=)

Fick en inbjudan idag, av en gammal och mycket kär vän som jag träffar alldeles för sällan! Men nu skall vi ses igen..och jag längtar som bara den!! Och det allra bästa är att jag vet, att det kommer att kännas precis som vanligt,som om det var igår vi sågs..för det är så det är med de vänner som alltid, alltid kommer att finnas där..no matter what..=)

1 kommentar:

Chaffismorsa sa...

Ha,ha jag sa ju det :) Det finns faktiskt många ärliga människor där ute även om man ibland tror att de har försvunnit för alltid.
Skönt!
Kram