torsdag 4 februari 2010

ibland så=)

Japp..ibland så har jag världens bästa jobb faktiskt=) Som idag till exempel! När jag kom hem idag så kände jag mig helt nöjd!!Det är inte alltför ofta jag gör det faktiskt,ofta har jag den där känslan av att jag inte riktigt räckte till..inte såg dem alla..inte hade tid att ge det där lilla extra till de som behövde det..och det är ingen rolig känsla!

Men idag så=)

För övrigt mår jag oxå rätt så bra just nu faktiskt,visst en liten släng av rastlöshet kommer ju över en titt som tätt..och vädret skall man ju inte tala om..men för övrigt så =) Jag är inte trött..inte arg..inte irriterad.. haha..så där som jag alltid annars är ;=)..

Imorgon kommer hjärtat till oss igen..me längtar efter honom!!

Förresten..två bröllop,ett 1-års jubileéum och ett syskonbarn på gång i år..hittills..var skall detta sluta?!;=)

Hare gött!

2 kommentarer:

Ida sa...

Skönt när man har en perfekt dag på jobbet! Men du, jag tror jag har världens bästa jobb, trivs grymt bra med mitt IT-jobb :)

Lindgrenevent sa...

HÄRLIGT!!!!