tisdag 9 februari 2010

bakslag av universala mått…

Gjorde en djupdykning i sockerträsket igår! Jisses vad magen mått dåligt sen dess.. och jag oxå för den delen! Varit utan socker och kolhydrater i drygt en och en halv vecka och mått såå himla bra av det..men igår gick det käpprätt åt skogen! Nåja, det var underbart gott(tack bästaste Karin!),men nu vet jag att det inte är värt det!!

Nya tag!!

Förkylningen som kastade sig över mig i söndags kändes betydligt bättre redan igår kväll..men tji fick jag, vaknade med 38 i feber i morse. Konstigt för jag känner mig bättre.. Nåja, imorgon är det studiedag på E´s skola,så vi är lediga iallafall,lite extra tid att kurera sig på!

I söndags tog jag med Elliot o Victor på bio, de ville se Avatar. Jag var skeptisk..men den var riktigt riktigt bra faktiskt! Alltså,ingen story att tala om direkt,men vilka effekter! Väldigt vackert gjort..Klart sevärd enligt mig!

Det värsta och även det bästa med att vara hemma sjuk,det är Internet!

Det sämsta; hur lätt det är att klicka hem en massa saker.. undvika tristessen för ett tag genom att tillfredställa köpsuget är ju inte svårt direkt!!

Det bästa; alla bloggar! Man fastnar i bloggträsket haha..läser favoriter och hittar nya! Inspireras, blir nyfiken,berörs..Det är egentligen helt sjukt vilken grej det är det här med Internet! =)

Nej nu ska jag ta och kolla lite film..funderade på “Paranormal Activity” men jag tror inte jag törs se den ensam..;=)

Det här klickade jag INTE hem idag..men kanske imorgon ;=)

ew500_3502Bild från kyssjohanna.se

1 kommentar:

Ida sa...

Är det ett armband? Ser superfint ut! Lätt att shoppa lite "för mycket" när man är hemma ;)
Paranormal activity tyckte inte jag var så skrämmande, men jag rä nog rätt härdad också, älskar skräckfilm och thrillers! :D
Jag kämpar mot mitt sockersug idag, första dagen och det är faktiskt jobbigt, har inte mått hundra haha! Men jag ska stå emot, kommer aldrig erkänna att jag är beroende ;)